Audrey is beschikbaar voor een nieuwe uitdaging. Haar sterke eigenschappen zijn dat ze zorgvuldig, sociaal en behulpzaam is, bovendien is ze een harde werker en voelt ze zich verantwoordelijk voor het werkproces. Haar minder goede eigenschap is dat ze wat zelfverzekerder mag zijn, maar in de juiste omgeving komt dat vanzelf boven. Haar voorkeur gaat uit naar een baan in de sociaal-maatschappelijke sector. Ze denkt daarbij aan een administratieve functie.

2022 - heden
Beleidsondersteuner - projectbasis. Uitvoeren van administratieve en secretariële taken.
2018 - 2021
Kredietbeoordelaar / administratief medewerker - aanvraag beoordelen aan de hand van binnengekomen stukken. Dagplanner en lid van projectgroepen.
2015 - 2018
Administratief en logistiek medewerker - verwerking van bestelling tot verzending, voorraadbeheer, deel export buiten.
2006 - 2015
Administratief medewerker telecomaanbieder - wijzigingen doorvoeren in de administratie, werkverdeler en aanspreekpunt van het team.
2005 - 2006
Medewerker evenementen - assisteren op verschillende festivals.
2003 - 2004
Consulent - aanspreekpunt voor bewoners en bevorderen van de sociale cohesie in vinex-wijken.
2002 -
Kinderbegeleider - Tijdens zomervakantie begeleider bij vakantieweken.
2000 - 2003
Penningmeester van een vrijwilligersorganisatie.
1998 - 1999
Administratief medewerker Hotel.
1995 - 1998
Diverse bijbanen in de horeca.
2001 - 2006
Culturele en Maatschappelijke Vorming (HBO)
1999 - 2001
Financieel Management (HBO+)
1995 - 1999
Middelbare Hotelschool (MBO)
1994 - 1995
MAVO
1991 - 1994
HAVO
Contactgegevens

De Nieuwe Kracht BV
Postbusadres:
Schoenaker 8
6641 SZ Beuningen

Eveline Alofs:
06 - 524 063 62
info@denieuwekracht.nl