Sylvia een vriendelijke vrouw met ruime ervaring als administratief medewerker waarin ze veelvuldig contact heeft met klanten. Ze is oplossingsgericht, empathisch, sociaal en stressbestendig.  Sylvia wil haar kwaliteiten en ervaring gebruiken in een nieuwe baan. Het is belangrijk als ze deze vanuit huis kan uitvoeren. Naast de Nederlandse taal beheerst zij de Engelse, Duitse en Franse taal.  Ze is bekend en kan werken met verschillende computersystemen.

 

2007 - heden
Medewerkster woonwinkel/ Klant contact centrum; Beantwoorden en afhandelen van alle klantvragen, telefonisch aan de balie en via social media. Verrichten van algemene administratieve werkzaamheden en aanname en verwerking reparatieverzoeken van huurder.
2006 - 2007
Medewerkster secretariaat; Aanname en beantwoorden van vragen aan de telefoon, bezoekers ontvangen aan de balie. Sporen innemen, controleren en verwerken en overige secretariaatswerkzaamheden.
2000 - 2005
Customer Service medewerkster; versturen promotiemateriaal, aannemen en afhandelen van consumentenvragen en vragen/klachten uit de horecamarkt.
1998 - 2000
Customer Services medewerker; Verwerken binnenkomende orders, facturering, debiteurenbeheer en afhandeling vragen en klachten m.b.t. leveringen.
1979 - 1989
Customer Services Medewerkster; Begeleiden van promotieactiviteiten, het opzetten, uitvoeren en analyseren van marktonderzoek projecten, contacten onderhouden met externe bureaus, leveranciers, consumenten en andere marketing units. Aanname en verwerking van verkooporders.
-
1985 -
opleiding marketing assistente
1980 -
Bedrijfscorrespondentie Engels
1997 -
Opleiding Receptioniste
1978 -
Havo
-
Contactgegevens

De Nieuwe Kracht BV
Postbusadres:
Hugo van der Goeslaan 2-8506
5613 LG Eindhoven

Eveline Alofs:
06 - 524 063 62
info@denieuwekracht.nl