Arsalan is een enthousiaste man die op zoek is naar een nieuwe uitdaging. Hij werkt graag hard om op die manier succes te behalen binnen een team. Arsalan heeft oog voor detail, beschikt over uitstekende organisatorische vaardigheden en is gemotiveerd om te leren en om te groeien.

2021 - Heden
Medewerker klantenservice
2021 - 2021
Medewerker assemblage (motor afdeling) Verantwoordelijk voor het aansluiten, vastzetten en afstellen van bepaalde onderdelen op de MOTOR. Verantwoordelijk voor het monteren van de krukas, zuiger, nokkenas en versnellingsbak in of op het motorblok. Verantwoordelijk voor het bedienen van diverse soorten gereedschap en machines voor productiewerk. Verantwoordelijk voor 5 verschillende assemblagestations.
2020 - 2020
Operationeel ondersteuner Documentatie en dossiers accuraat inzetten. Up-to-date houden van documentatie en dossiers met de nieuwste gegevens om fouten in de verwerking of levering te voorkomen. Controleren van pakketten en goederen op schade en leveranciers informeren. Bereidde normale, prioritaire, spoedeisende, rest- en gevaarlijke goederenorders voor. Verantwoordelijk voor het vullen van NOL-artikelen (niet op locatie). Contact opnemen met verschillende magazijnen
2019 - 2019
Boeker Verwerken van binnenkomende zendingen na ontvangst van pakketten, door dozen en enveloppen te scannen en SAP te gebruiken om het systeem bij te werken. Productpallets gereed maken voor optimale opslag en verzending door dozen en balanceerde het gewicht. Etiketteren en verplaatsen van klantorders nauwkeurig om aan de verzendschema's te voldoen en fouten te minimaliseren. Identificeren van ontoereikende materialen en defecte apparatuur en dit signaleren aan de supervisors. Controleren van orders en informatie klanten.
2016 - 2019
Freelance digitaal marketeer Ontwikkelen van advertenties voor gebruik op diverse sociale mediaplatforms. Coördineren van kunst en grafische vormgeving voor effectieve merchandising. Richten op zowel offline als online consumenten door een veelzijdige, uitgebreide marketingstrategie. Nauw samenwerken met klanten om behoeften en uitdagingen te identificeren voor oplossingsgerichte campagnethema's.
2012 - 2016
Floor manager supermarkt Toezicht houden op prestaties van medewerkers, corrigeren van problemen en verhogen van de efficiëntie om productiviteitsdoelen te handhaven. Voltooien van efficiënte dagelijkse openings- en afsluitingsprocessen om teams voor te bereiden en optimale financiële controles te handhaven. Versterken van merchandising- en promotiestrategieën om de betrokkenheid van klanten te vergroten en verkoop te stimuleren.
2014 - 2015
Universiteit Techniek & Technologie
2011 - 2012
West End London College Diploma behaald in de Engelse taal
2009 - 2010
Wetenschapsschool Geslaagd voor de Wetenschap
2006 - 2007
Middelbare school
Contactgegevens

De Nieuwe Kracht BV
Postbusadres:
Schoenaker 8
6641 SZ Beuningen

Eveline Alofs:
06 - 524 063 62
info@denieuwekracht.nl