Brigitta is creatief, ondernemend,  enthousiast, open, eerlijk en laagdrempelig. Zij vindt het leuk om met verschillende groepen mensen samen te werken. Door haar positieve en overtuigende instelling
wint zij vertrouwen en weet collega’s mee te krijgen. Door haar visie zoor zaken en coachende vaardigheden is zij in staat om samen met een team doelen te behalen en mensen voor zich te winnen.  Zij beschikt over zelfreflectie, verantwoordelijkheidsgevoel en pakt initiatief waar er kansen liggen. Na vele jaren in het bankwezen te hebben gewerkt zou Brigitta graag het roer om willen gooien en haar talenten in willen zetten in het sociaal maatschappelijk werk.

2014 - heden
Bankwezen, Team coördinator/ Financieel Adviseur, Werkzaamheden: Het adviseren van particulieren klanten op het gebied van betalen/verzekeren/sparen/hypotheken/beleggen/pensioen, Ambassadeur Engagement Scan, maken van verbetervoorstellen, Projectgroep Wonen inclusief duurzaamheid, Projectmanager GROW binnen de afdeling Financieel advies, Projectgroep Sales Funnel Wonen optimalisatie, Influencer Community Rabobank Skills • Projectleider NPS
2020 - 2021
Bankwezen, Lead Business Operations, Werkzaamheden: Onderhouden software pakketten, acceptatieproces hypotheken, aanspreekpunt mid- office hypotheken, monitoren generieke processen/processen aanpassen bij wijzigen van de wet en regelgeving, organiseren van kennissessies en workshops
2019 - 2020
Wellness coach in opleiding WW, Werkzaamheden: Voedings-/gedragsconsulente, samen doelen behalen, een gezondere leefstijl, zoeken naar een balans die goed bij je past
2019 - 2020
Bankwezen, Coachen managers en het team Dagelijkse Bankzaken Werkzaamheden: Werkvormen Engagement Scan, GROW gesprekken, Bank Skills, Samenwerking Bereikbaarheid RKS, verbeterplan 7-S model, kwaliteit CRM
2010 - 2014
Bankwezen, Team coördinator Virtueel kantoor, Werkzaamheden: Coördinator van 10 adviseurs dagelijkse bankzaken en outbound team (4fte), zelfstandig beslissingen maken ten aanzien van de dagelijkse operationele gang van zaken, KPI’S: Bereikbaarheid/ Commercie/ NPS/Planning/ CRM-leadgeneratie en klantretentie, verbinding zoeken tussen particulieren en zakelijke klanten/leadgeneratie, HR Kwaliteitszorg, implementeren videobellen, opzetten Expatsdesk
2008 - 2009
Bankwezen, Team coördinator van twee kantoren Werkzaamheden: De juiste persoon op de juiste plek, het voeren van vele gesprekken met de medewerkers en de juiste schriftelijke vastlegging daarvan, reductie aantal FTE, verantwoordelijk voor o.a. de commerciële resultaten en risico’s beide kantoren, actief in bestuur lokale winkeliersvereniging, projectleider implementatie cashless betaalsysteem op de hockeyclub, sluiting beide kantoren en opening nieuw kantoor
2000 - 2007
Bankwezen, Assistent Bankshopmanager, Werkzaamheden: Laatste 2 ½ jaar mede-verantwoordelijk voor 2 grote kantoren in Den Haag (25 FTE), Sales Retail Preferred banking, NPS & Kwaliteit, zakelijke samenwerkingsverbanden binnen het locale marktgebied.
1999 - 2000
Bankwezen, éénjarig traineeship MBO-HBO, Werkzaamheden: alle facetten binnen het particuliere bankvak
2018 - 2020
NCOI HBO Post Coaching
2001 - 2004
I.S.W.B HBO Praktische Bedrijfskunde
1999 - 2000
HBO traject via de bank
1997 - 1999
ROC MBO+ Opleiding Directie / Management Assistent
1994 - 1997
NOCTUA, HAVO
1990 - 1994
Aloysiuscollege, MAVO
Contactgegevens

De Nieuwe Kracht BV
Postbusadres:
Schoenaker 8
6641 SZ Beuningen

Eveline Alofs:
06 - 524 063 62
info@denieuwekracht.nl