Annemarie is een ervaren commerciële, service gerichte teamspeler. Zij heeft jarenlang ervaring in internationale Maritieme sector op gebied van Sales, Service en Planning. 

2017 - heden
Sales coördinator NL-BE - Verantwoordelijkheden: Offertes en orders maken en opvolgen - Klantcontact en tevredenheid - Goede communicatieve vaardigheden - Adviserende rol verkoop/service reddingsmiddelen volgens wet en regelgeving SOLAS en IMO - Planning, verkoop en coördinatie orders zowel lokaal als globaal - Klachten beheer en opvolging middels NCR systeem - Direct contact met verschillende afdelingen binnen Viking zoals: Verkoop, Logistiek, Service, Warehouse en Boekhouding - Ervaring met ERP systeem SAP.
2013 - 2017
Global Service Planner NL-BE - Verantwoordelijkheden: Plannen en coördineren van service op globale schaal - Wereldwijd Service/inspectie organiseren van reddingsmiddelen voor Maritieme sector zoals reddingsvlotten, pakken, vesten voor Nederlandse en Belgische rederijen - Contract opvolging van deze onderhoudscontracten voor deze NL en BE klanten - Zeer goed klant contact. - Nauwe samenwerking met andere afdelingen binnen Viking wereldwijd: keuringsstations, Backoffice Thailand, Contract afdeling Denemarken - Werken met Service Now planning Systeem - Ervaring met ERP systeem SAP.
2002 - 2012
Senior Service Planner - Verantwoordelijkheden: Verwerken Service/keuring aanvragen voor reddingsmiddelen van koopvaardij en passagiersschepen - Plannen keuringen van reddingsmiddelen in werkhal in Zwijndrecht - Aansturen voorman en team monteurs werkhal - Aansturen logistieke tak voor afhalen/retourneren aan boord in NL-BE. - Verwerken service orders in SOR en SAP - Verstrekken certificatie, vrachtdocumenten, douaneformulieren - Werken volgens SOLAS en IMO wet en regelgeving - Werken onder tijdsdruk - Checken scheepvaartbewegingen middels agent en internet - Samenwerking met diverse afdelingen bij Viking Denemarken - Trainen en support nieuwe Service planners - Werken met ERP systeem SAP.
2001 - 2002
Binnendienst Medewerker Verzekeringen - Verantwoordelijkheden: 1e Contactpersoon voor klanten mbt verzekeringen/hypotheken - Assistentie en agendabeheer voor financieel adviseurs - Klant dossier completeren en up to date houden - Contact met diverse verzekeringsmaatschappijen voor opvolging claims/aanvragen - Werken met ANVA systeem
2000 - 2001
Planner – Administratief medewerker - Verantwoordelijkheden: Klantcontact zowel telefonisch en aan balie - Agenda beheer voor rijinstructeurs - Planning maken voor instructeurs en lespakketten klant - Inkopen examens bij het CBR. - Klant dossier completeren en up to date houden.
1991 - 2000
Zelfstandig ondernemer, Kapster - Verantwoordelijkheden: Eigenaar eenmanszaak kappen - Allround kapper dames en heren - Nauw klantcontact en update klantdossier - Agenda beheer, trainingen bijwonen - Inkoop producten, boekhouding - Contact met vertegenwoordigers
2009 - 2010
MHBO - Middle Management
2009 - 2009
Project Management -Basic 1 - Basic 2
1988 - 1990
MBO - Ondernemsersopleiding
1984 - 1988
MAVO
Contactgegevens

De Nieuwe Kracht BV
Postbusadres:
Schoenaker 8
6641 SZ Beuningen

Eveline Alofs:
06 - 524 063 62
info@denieuwekracht.nl